Ljuset i mitt liv.

2011-05-17 - 22:22:45

Hej , har inte haft tid för att blogga på hela dagen.
va ute en sväng hos russin och hade lite markarbete i paddocken.
hon fick även skutta över ett pluttit hinder 3 gånger. wiie så glad min ängel blev då:D!
Sen så har ja suttit med data saken som inte gick så bra.. eftersom saker inte fanns på det.. och de är de nyaste .. ska inte de va bra då.. nae tydligen inte. usch va arg ja blir på det.
Så ahh jag är hur jäkla trött som helst nu. Har bara onsdag och torsdag kvar i skolan denna vecka.
GUUUUD så sköööönt :D! och imorgon slutar vi 9.45 och torsdag 10.15-14.15 inga tuffa dagar precis:)

Men nu ska ja slänga mig i sängen kolla igenom matten ännuu en gång.
Skit nervös inför imön...


Jag älskar dig mitt allt<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0