~:Living my dream:~

2011-05-25 - 22:41:00

ojoj somnade i soffan och har sovit några timmar.
Ätit glass och chips muums. De va faktiskt längesen ja åt chips och ja har vart duktig idag så de va ja faktiskt värd.
Nu har ja planerat att gå och lägga mig och sova.. skööönt. Sviin trött. även att ja sovit typ 5 timmar redan hoohoh(a)
Hittade dock inte min mobil så ja har både missade samatal och flera jäkla sms .. Dom lär ju tro att jag har dött. Men nejnej ja lever än ;) !

Såå nu ska en stolt , glad och lycklig Ida gå och lägga sig och tänka på hur fantastiskt underbart liv jag har.
Puss på det.
Och speciellt på världens finaste älskling.


Jag har aldrig riktigt vart tacksam mot de liv jag har. Jag har alltid klagat på saker som egentligen har vart bra.
Mot småsaker. Ja har vart totalt vilse i mitt liv. Jag har inte vetat vad jag velat. Jag har gjort en massa misstag.
Jag har inte velat fatta saker som ja egentligen borde. Jag har inte lyssnat på mina vänner när de har haft fullkomligt rätt.. men alla gör vi misstag går vidare och försöker att inte göra samma igen. Men nu vet ja att ja ska lyssna på mina vänner istället för någon annan skit. Men ja vet att ja bara lever en gång. Och ja ska tavara på varje sekund av mitt liv. Jag har absolut allting ja kan önska mig och mitt liv är nästan helt perfekt. Om litis skulle funnits här vid mig skulle allt va perfekt. Men men finns inte så mycket att göra. Lära mig leva utan henne men ja bär en stor saknad. Men ja måste fortsätta.. Men iallafall.. Jag lever min dröm.

fast .. utan dig vill ja inte leva<3!

 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0