ja vill bli bra nuuu!!

2011-05-04 - 20:02:50

har sovit nu i närmare 3 timmar nu.
allt för att slippa va vaken och ha ont.

Ska hoppa in i duschen sen sova igen.
de här ska ja säga er är inte speciellt roligt.
Ungefär såhär ser mina dagar ut just nnu.
vaknar , går till tåget
är i skolan , kommer hem
går och lägger mig , duschar
äter och går och lägger mig.

Inga roliga dagar de här inte.
Men ja kan inte göra något åt att min rygg inte vill som ja.
Men de här suger så jäkla mycket.
När min rygg är bra ska ja träna som fan!!!!!
då äre ja som bestämmer. Mohahah..
btw har fortfarande kvar de fula blåmärkte ja inte vet vart i från ja fått de.
har inte slagit i eller något. och de är ju inte litet heller. + att de är fult.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0