Hur kan man nånsin' va' beredd?

2011-05-14 - 11:54:03

Hemma från ida nuu..
Ville inte va hemma igår eftersom syrran skulle ha 18 årsfest.
så drog dit och sjukade mig.
Spelade lite habbo haha .. fast fick varningar för dåligt beteende. Hahaha!! skapligt roligt faktiskt.

Idag är de inte ett dugg bättre.. Men ja skiter i vilket nu för ja åker ut och rider ett pass i paddocken!
och sen ska ja gå till älsklings grav<3
Sen ikväll blir det va hemma och vila upp sig till måndag.
Även hoppträning på söndag för hanna kanske:)
U-N-D-E-R-B-A-R-T!!:)




jag älskar dig , även att du inte längre finns kvar här.
Men du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta.

Jag fick låna en ängel
Som spred sitt ljus i mitt liv
I varje andetag
Du togs bort från mig
Alldeles för tidigt
Jag fick låna en ängel
För en stund

Du gav mig allt
Ett hjärta kan
Du lever kvar i mig
Så länge livet ger mig tid
Du sa till mig 'Var inte rädd'

Men säg mig hur kan man nånsin' va' beredd?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0