Hittat den rätta för mig. ja är så galet käääär!

2011-05-27 - 20:24:37

Jaaa ni läste rubriken rätt. Tro det eller ej men ja är så kär just nu som man kan bli.
Helt otroligt. Mums på detta .. Så lycklig ja är. Shit vilken sommar detta kommer bli.
Kommer visa min tacksamhet mot livet och min glädje på varje jäkla bild efter detta.
Wooohooo ingen kan må så bra som mig just nu.. Nej för de går ju inte.

I Juli får ja min lilla bebis som ja ska dokumentera hela mitt liv med.
Ni kan snacka om att de blir bildbomb flera gånger om dagen(om ja har kvar bloggen)Men woohooo ja är såå lycklig just nuu.

världens finaste familj , världens finaste vänner och absolut världens finaste ponny. Livet kan inte bli bättre.Jag har exakt allt som ja vill ha och allt jag någonsin bett om. Puss på livet säger ja bara. Och denna sommaren kommer bli så jäkla bra . De går redan så jäkla bra på hoppträningarna Hoppas de kommer bli lika så i fortsättningen. faaan va underbart allting är just nu.

Nu ska ni allt få se min nya kärlek:
har dock kollat på många och är kär i alla. Såå har inte bestämt mig ännu.
Men en av alla är denna fina .
























































photograph!

det låter verkligen som du är superglad!

vad är det för "bebis" du ska få? :)

förresten HÄLSA anton från mig <3

2011-05-27 - 23:34:42
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0