Huggorm!!

2011-06-16 - 23:33:50

tillbaka nu hämtat datorn och gjort lite andra saker.

Kan ju berätta lite om min otäcka dag .. skojar inte .. höll faktiskt på o dö..

gick in i stallet för att hämta borstarna som står cirka 10 cm från dörren. När ja sätter ner ena foten i stallet höra ja en orm fräsa åt mig som va 20 cm från mig. EN HUGGORM MED!
snacka om att ja fick världens panik.. visste inte vart ja skulle ta vägen. Ja ville inte att russin skulle stå kvar..
så henne tog ja och ställde i stallet för att ja inte ville hon skulle bli biten av den där ormen..(ormen va då i sadelkammaren)

sen när ja skulle titta till den så var den BORTA då fick ja ännu mer panik.. när ja inte visste var den va. höll på att kissa på mig ett tag.. skojar inte.. Men ja vågade mig inte in och hämta sadeln (hänger precis över där ormen låg) så ja tog ett pass i paddocken barbacka. kan va bra de med och testa balansen .

panik där så ja höll på o döööö

lite bilder från idag , åt lite glass med mig själv. haha. Tjaaackis:)















Nu till något helt annat, kattbebisar!!!
idag födde grollan (familjen bergkvist katt) 5 underbart söta kissebebisar. Såklart va ja tvungen att åka och titta på dom små liven.
bilden är tagen 3-4 timmar efter dom föddes.
(min katts syskon(a))

underbart fina djur.





photograph!

söta kissar :)

2011-06-17 - 18:30:31
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0