- det är över nu!

2011-06-12 - 21:31:55

Sitter här och gör inget annat än att längtar till de blir lite mörkare så jag kan lägga mig och sova.
Skit trött har gått och lagt mig sent och gått upp för tidigt varje morgon , så ja är rätt så död faktiskt.

Och min mage gör ju inte saken bättre precis. usch vad ja hatar den!
de är bara gilla läget och hoppas på att magsmärtan försvinner till imorgon.

Ska också börja ta tag i bloggen . När ja inte har skola har ja ju mer tid:)
Men dock kommer större delen av denna tid gå till ridningen.
ska försöka rida 2 gånger på dagen. Ett pass i paddock och ett ute och sånt.
Hon måste verkligen komma i gång på riktigt nu min lilla pärla:)
Sen kanske hanna och sara behöver hjälp med sina hästar , hanna jobbar ju. Och klart ja ställer upp för dom:)
Eftersom dom har ställt upp så himla mycket för mig måste man ju ge tillbaka. Och dessutom tycker ja de bara är skönt att va där ute. Mitt favvo ställe ♥


Just nu vill ja bara skrika ut
, för de är ju faktiskt över mellan oss..

Det är över nu
Men jag kommer ihåg alla dagar med dig
Dom är över nu
Hör ett bom bom bom som kallar på dig

Det är över nu
Men jag kommer ihåg alla stunder med dig
Dom är över nu
Hör ett bom bom bom som bankar för dig
Det är över nu

Det är över nu






Cassandra

SV: Ingenting nästan, bara ta det lugnt, film och äta godis vad jag vet! :) dsj?

2011-06-13 - 11:55:39
URL: http://soldottern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0