tävlingen gick.... men en dålig nyhet..

2011-06-28 - 23:55:43

jag vet knappt vad ja ska säga , jag är ordlös.
Jag mår så jäkla bra , jag är stolt och jag känner verkligen att livet är på topp.

Jag är så stolt över att ha russin , känna att all träning och slit visar resultat. ett mycket bra resultat.
Jag är så jäkla glad så jag vet inte vart ja ska tavägen. Jag har aldrig varit så är lycklig , glad eller stolt.
Det är helt sjukt .

Jag har ritit henne i så många år och det senaste året har ja tagit det seriöst och jag har verkligen lagt ner all min kraft på russin. Och det har visat resultat.. Jag trodde aldrig att de skulle gå så här bra.
Ja kan knappt skriva ja är så jäkla glad , så snart börjar ja gråta glädje tårar



tävlingen gick hur bra som helst  2 starter och 0 fel . Hur sjukt är inte det?
Hemma brukar hon alltid göra ''russin stopp'' men inte ett enda sådant stopp.
Hon tvekade inte eller något. Dock hoppade vi bara 30-40 eftersom för vi inte trodde hon skulle va såhär duktig.
Men sedär hur duktig som helst så vi skulle kunna tagit högre. Men man måste ju börja någonstans.

Men ni ska bara veta att jag mår så jäkla bra och jag är sjukt stolt över russin.

Du och jag motvärlden hjärtat!<3






Den dåliga nyheten:

Måste också säga en lite dålig nyhet..

Tyvär lever inte den där ormen i stallet. Den va i stallet och den va stor. Sara är skit rädd för ormar.
Så idag tog den det sista andetaget.. tyvär. Nu efteråt måste ja säga att ja får dåligt samvete. Jag älskar djur.
Men tyvär inte ormar. Och ja ville faktiskt inte riskera att jag eller någon annan eller hästarna skulle bli bitna.Och den jävlades med sara och kom fram när hon va i stallet hela tiden.
Så hanna och ja va tvungen att göra oss av med den där ormen som slingrar runt vid stallet. Den va som sagt stor och en huggorm och väldigt läskig. Den fäste åt mig en gång. Men den har nog det bättre i himlen.

R.I.P 28/6-2011
Ove , vila i frid. Vi kommer att sakna ditt sällskap i stallet.
Men du skrämde min vän så ja valde. Förlåt.. hoppas du förlåter mig endag.
Puss min älskade vän.
photograph!

men härligt att det gick bra på tävlingen :)

ska ni hoppa högre nästa gång? <3

2011-06-29 - 09:45:38
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0