riktigt kass uppdatering.

2011-06-21 - 22:14:22

förlåt för riktigt dålig uppdatering.
Men som sagt jag jobbar från morgon till seneftermiddag..sen är ja i stallet så kommer alltid hem runt halv 10-10,  Så inte speciellt lätt att få en bra uppdatering.
Min mobil har hänt  ngt med , så kan inte gå in på internet eller något. funderar på om något har pajat i den efter
den kom i vattnet.. hmm? då dör jag!

Har beställt ett par snygga ridstövlar som kommer på tosdag eller på måndag.. hoppas på torsdag!
Har även beställt en ipod
en sånhär snygging , fast den är inte så dyr som på bilden , ta bort ett parhundralappar haha ;)!
även silikon skal till ipoden är beställd

sladd och hörlurar och sånt också.

'

Imorgon blir det jobb och klättring med russin och skrittrunda med anja & sara. ska även handla till lördag.
torsdag ska vi löshoppa hästarna eller russin iaf:)!
Fredag midsommar , åker till åtvid med mycket bra flickor.
Lördag : tältning mitt i skogen med sara .. får se hur de slutar , ska även rida. Hoppträning kanske?
Söndag: Rida , lata mig. Va med sara med och sånt blir de la , vi får se ;)

Måndag : jobbjobbjobb ridaa. Skritta?
Tisdag : träningstävling på russin kanske , får se hur det här slutar. Får helt enkelt se om hon ens vill gå in i transporten.
Onsdag , torsdag , fredag , lördag : Jooobb jobb och rida min fina pååålle :D
Söndag LEDIG :D ska bara slappa!!!:D


 arab? haha:D




 MIN SUPERFINA BEBIS :D:D:D:D!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0