det där med förhållande?

2011-07-07 - 22:46:49

Jag förstår inte varför är alla så beronde av att ha en pojkvän/flickvän?
Direkt när det är slut ja då måste man hitta en ny?

jag va sån , men det va aldrig långa förhållande utan korta. Men endast för att ha någon och då var jag mindre.
När man va mindra va man ju tillsammans med alla typ.

Men jag menar nu? Alla är så desperata efter en ny? Varför inte leva livet istället för att ständigt ha ny pojkvän/flickvän?

För 4 månadersen tog det slut mellan mig och min dåvarande pojkvän. Jag söker inte efter ett förhållande , jag vill inte ha ett förhållande med någon än på ett tag. jag är lycklig ensam. Jag har hela livet på mig att hitta någon jag vill leva mitt liv med. Jag vill känna mig fri för ett tag. Slippa tänka på vad jag får och inte får göra. Jag älskar livet som fri. Men det finns stunder som jag saknar att ha honom vid min sida. Nätterna när han höll om mig och viskade i örat jag älskar dig... Visst vi har fina minnen. Och förut sa jag att jag hatade honom för de och de . Men sanningen då va att jag hade inte släppt honom. Känslorna fanns där hela tiden. Men han och jag va helt enkelt inte gjorda för varandra. Vi bråkade ofta och vi var inte längre lyckliga med varandra. Men jag kommer alltid att minnas honom och kommer alltid att ha svårt att se honom. Han va den enda för mig och om jag ska va ärlig har jag aldrig älskat någon så som jag älskade honom. but
life goes on! En månad efter allt önskade jag ofta att han kunde stå utanför dörren och säga att det var ett misstag och det alltid ska va vi.Jag kommer aldrig orka se honom som en vän även att det inte längre finns några känslor kvar. Jag har gått vidare med mitt liv och som sagt jag älskar mitt fria liv och vill inte ha ett förhållande. Leva livet..:D:D:D! puuuuss







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0