en dag för längesen.

2011-07-17 - 22:09:11

Nu har jag beställt min Nikon d3100 systemkamera vilket som är underbart. Jag älskar att fota naturen, djur och älsklingspållarna. Så nu när jag äntligen får min systemkamera som ja pratat så länge om kommer ja bli mer aktiv och bloggen kommer bli mycket roligare med fler och finare bilder. Kameran kommer ja alltid ha med mig (men om det är dåligt väder och ja ska till stallet ,så stannar den hemma. vill absolut inte att min nya älskling ska gå sönder)

tänkte visa er lite bilder min kusin har tagit.
Alla bilder är tagna av min kusin Linn <---- länk.
Och hon har en canon 450d! Kika in i hennes blogg då hon bjuder på väldigt fina bilder :)


















photograph!

minns dagarna såväl!

jag minns när jag gick och pullsade i snön och jag höll på att ramla HELA tiden, du bara red lätt fram :D

men när du väl har fått kameran, då jävlar ska vi ut och fota!! :D

2011-07-18 - 11:36:43
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0