dag 1!

2011-01-16 - 18:06:17

Nytt foto!
gårdagens foton får duga :)



15 ''intressanta'' saker om mig

1. Jag är galet kär. har aldrig vart såhär kär.
2. jag har tappat kontakten med många som stog mig väldigt nära. (när ja började i linköping)
3. Jag älskar russin över allting annat.
4. Jag älskar att skämma ut mig :)
5. jag älskar att dryga mot främlingar
6. jag är rädd för spöken (sover alltid med tänd lampa)
7. jag har aldrig haft tur i kärleken(bara haft skitkillar TYP förutom nu då,nu har ja världens finaste pojkvän)
8. När ja är ensam hemma sjunger ja högt och fult ,så dansar ja som en indian(man kan tro att jag är hög haha)
9. När jag är ute i skogen och rider själv , sjunger ja alltid haha )
10. Jag skrattar åt nästan allting.
11. En gång i tiden hatade ja mitt liv , men nu älskar jag det.
12. jag hatar folk som glor.( har dom aldrig sett en människa)(fast jag älskar att glo på andra hahaha)
13. jag är ganska omogen , men jag älskart :D!
14. Jag kan nästan aldrig va seriös.
15. Jag håller aldrig käften i skolan när jag ska det. Men när ja ska prata är jag tyst:) hahaha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0