himlens vackraste ängel!

2011-02-16 - 22:55:46

nu ska ja läsa lite bloggar sen kolla på film.
Är så sjukt trött. Måste plugga lite med..
Imorgon är de idrott , engelska & matte som står på schemat .. tråååkigt :(!
men nästa vecka är det lov SÅÅÅ UNDERBART:D!
då blir det att tillbringa dagarna med den bästa = RUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSIN(L)!





Klockorna tickar
Och tiden den går
Förloraden av dej
Som jag fortfarande ej kan förstå.


På fredag blir det rida en sväng på russin och sen kolla till älsklings grav.
Ibland är der mer än jobbigt , men känns så mycket bättre att va där.
Jag hoppas fortfarande på att allt bara är en mardröm. Och nu vill ja bara vakna upp.
Hon va mitt allt , min bästa vän som hjälpte mig genom åren och nu är hon i himlen ..
Jag behöver henne så otroligt mycket , jag vill vara sådär super lycklig och glad som ja var med henne.
Hon gjorde ju mina dagar , timmar , minutrar och sekunder till dom bästa. Ja visste inte att man kunde sakna någon såhär mycket :(<3 Jag älskar dig litis<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0