Smile and let everyone know that today, you're a lot stronger than you were yesterday.

2011-12-08 - 23:46:29

ska lägga mig i sängen nu är skapligt trött och känner mig lite halvsjuk faktiskt.
i huvet iaf! Imorgon är det äntligen fredag SKÖNT!

Längtar sönder tills vi går ut på praktik , längtar dock ännu mer till 3:an då jag förmodligen ska va i dalarna! 
Favvo stället  ♥ fast gotland skulle va fint med. men lite långt kanske! Men aja!
Om 2 år går min färd till gotland och där SKA ja bo. Längtar rätt mycket måste jag säga. inte långt kvar ändå.
ohhhh!!!

Börjar tagga mitt liv efter skolan , fett pepp på o gå ut skolan just nu faktiskt. 
Har så himla mycket planer . Flytta , börja plugga på nytt . OHHHH VAD JAG LÄNGTAR!!!

världens bästa syster♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0