One day, she'll start sending you mixed signals, and you'll get mad because she finally learned how to play your game.

2011-12-16 - 22:51:27

hej ovärda skoldag! 
åkte till skolan.. vad fick ja reda på? jo vår lärare var inte där..
bara sätta sig på tåget hem igen. va hemma vid elva. åt lite EGEN gjord mat.
ja vet.. nu kommer alla bli jätte förvånade.. IDA LAGA MAT? men ja , ja gjorde min egna mat.
de händer ju verkligen inte ofta.. men idag gjorde ja faktiskt de. lite vuxenpoäng där känner jag.
Sen efter ja ätit somnade jag.. sov från 2 till vet inte när.. så har sovit bort hela dagen och större del av kvällen med. svintrött. ska snart lägga mig i sängen tror ja. orkar inte hålla ögonen öppna ens. DÅ ÄR DET ILLA!
imorgon blir det stallet och senare sen baka lite julgodis Mums♥
Lek med mat? mogen tjej! något jag hör dagligen ;-) höhö

oh nej de va inte dethär ja lagade. de va kvällsmaten igår.
idag lagade ja sallad och sisådär 1 dl makaroner till.. höhö.
lite nyttig tjej. o självklart mjölk till det MUMS!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0