bilder från boxholmstävlingen.

2011-08-18 - 22:14:52

dagen dååååå:
hanna kom och hämtade mig lite över halv ett åkte ut och hämtade transporten.
Sen fixade vi allt och sånt.
började lasta lite innan halv 4 och va ungefär i boxholm 4.
Hoppade upp på en färdig skrittat häst vid 5 och hoppade några hinder innan.
sen så vare min tuuur. Gick kanon bra dock en sväng blev knas men hon klarade det.
Sen ut och skrittade och innan ja skulle in igen tog ja ett hopp.
gick kanon den gången med , men 2 svängar blev lite lustiga men russin klarar de mesta , som tur är :D!
Men ja , kanon nöjd över dagen :D
Nu är en av höjderna avklarat alltså 40! hoppade de mest här för om ja skulle ta högt skulle hon stanna. nytt ställe osv. Hon är inte så säker alltid och bråkar gärna. Hon klarar absolut högre. Hemma på träningarna har jag hoppat upp till 90 cm utanproblem. Men blir lite speciellt på tävlingar. Men vi höjer nu och nästa gång 50-60!
40 är avklarat efter km då , den höjden ska hoppas på B-ponny! =)

Nästa tävling vet ja inte när den blir , men antadligen snart igen :D !!
ja ska iaf va med på en i september km. Fullt ös dåå :D !
Får hoppas hon är lika glad och pigg som hon vart på alla andra tävlingar :D!

(om ni undrar varför de är lite ''blött'' under ögonen är de för jag smörjde in flugsalva så hon skulle slippa dom)








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0