tävling imorgon

2011-08-17 - 20:35:58

hej , nu är skolan igång igen .. känns la helt okej =)!
Idag körde vi igång med praktiskt .. bakade lite sisådära :)
fanny och ja körde på och bakade chokladbollar & cookies;)

Sen hände de absolut inget mer typ.
Kom hem precis med , har varit ute i stallet en sväng och ridit barbacka.
Imorgon är det tävling, skaplig nervös eftersom hon sist inte gick fram där med en annan ryttare och de slutade med att de fick lägga ner hindrerna. Men jag hoppas på att russin är snäll och iaf går framåt.. De har ju gått kanon på de andra såå vi får hoppas :D

Nu ska jag ta mig en varm dusch och bara njuta av att jag är ledig imorgon.Känns inte alls fel ska ja säga er :)
Tyvär orkade ja inte ta med kameran idag ,





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0