o jag bönar och ber , att det inte ska va för sent!.

2011-08-08 - 16:28:41



kom nyss hem från mitt favvo ställe!
Har fixat lite saker till imorgon. Så det ska nog bli bra det här :)
taggar galet till imorgon.
Hoppas ja inte glömmer banan som förra gången typ. sista sekund kom ja på hur de va och hann rätt. Tur att man har en väldigt smidig häst sådär ;) Hon ligger verkligen ner i kurvorna min lilla prinsessa.

Hopp de va de , malin kommer 10 över 5! får se vad vi hittar på.

Imorgon ska jag iaf gå till rositas grav.
ska lägga lite blommor. ska köpa de sen. världens vackraste ängel.
vad jag saknar henne.

 
O jag bönar och ber, fast jag egentligen vet
att det redan är alldeles för sent

Vi alla saknar ditt goa humör och att du alltid fick alla skratta och må bra.
Minnerna av dig har vi sparat på ett säkert ställe , där ingen någonsin kan ta ifrån oss dom.
Dom kommer alltid leva vidare med oss.
Nu får du föralltid springa på de gröna ängarna. Du är värd det bästa , absolut det bästa älskling.

Jag älskar dig min lilla prinsessa♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0