Hopptävling avklarad!

2011-08-10 - 00:09:10

tävlingen gick kanon :) .
felfri i båda klasserna så jag är super stolt ska ja säga er.
Stolt över att jag nu får se vad jag kämpat med i år.
Jag ser nu en förändring och jag blir så glad över detta.
Stolt över mig och russin.  Hur jag har kämpat över att hon ska komma över ett hinder utan att hon kastar av mig eller stannar. Men  jag vet att vi har mycket kvar, russin är en galen häst och kommer alltid att va. Och det vill ja att hon alltid ska förbli för det är russin, jag vill att hon ska busa till det och va galen för de är sån hon är.
Hon är som sin mamma. Fast när det verkligen gäller skärper hon till sig och gör oftast sitt bästa, speciellt i hoppningen. Största problemet i hoppningen nu är att hon inte går ut i hörnen , men idag en stor förändring hon gick ut och där med gick bättre och kom rätt på hindrena. Men hennes fart är det bästa av allt , så himla galen. Jäkla turbo växel hon lägger i där.
Men ska kämpa vidare med dressyren men hon har blivit så mycket gladare och finare där med. Galoppen ska ja kämpa som en galning :) trav och skritt är hon superfin!


Jag älskar dig mitt hjärta!♥





Va även och fixade litis grav tillsammans med sara.
Det är svårt att hålla tillbaka tårarna.
Skulle göra vad som helst bara hon kom tillbaka!


Tack för allt , här vilar vår lilla rosita!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0