bakdag!

2011-08-23 - 22:58:12

nu ska ja ta ta och lägga mig och sova .
jag har så grymt ont, ja kunde knappt rida idag. och trav gick  inte så bra , kunde inte ha i höger foten i stigbygeln och då satt ja rätt så snett. och ryggen ajajaj. 

Ja ska inte sitta här och klaga för det finns dom som ha de värre. men min kropp mår allvarligt talat riktigt jäkla kasst nu. får se hur det går imorgon , ja som sett fram imot hoppträning i veckan. får knarka ipren eller något.

Men förövrigt har dagen varit förjäkla bra , ja har älskat denna fina underbara lilla dag :D 
men nuu måste ja sova för hela kroppen tar stryk och vill vila . 
Men ja kan återkomma imorgon och säga hur ont jag har ikroppen. Blir att ta ipren hela dagen.. Bageri imorgon.
såå ryggen får ta all jäkla stryk. stackars den.. å mitt vänstra ben.. och vi ska inte snacka om hur vidrigt ont i magen jag har. ajajaj .. GODNATT! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0