R.i.p 23/10-09 jag älskar dig .

2010-10-23 - 10:23:30

idag är det ett årsen du lämnade jorden & flög iväg.Jag fattar inte än vart du är , men jag tror nog det är bäst så.
allt ja vet är att du inte är kvar på denna jord. Men de är här du behövs älskling.
Allt ja ber om är att du , mitt hjärta ska komma tillbaka. Det känns som hela mitt liv har gått under.
Snälla snälla kom tillbaka. Ja vill ha kul men bara med dig. endast med dig mitt lilla busfrö.
Men ja vet att du aldrig någonsin kommer komma tillbaka och du ska bara veta hur mycket det skär på mitt hjärta. Minnena är det ja har kvar av dig. Underbara , fantastiska minnen .
Mitt hjärta minns du tiden vi hade? de gör ja och jag kommer aldrig glömma tiden med dig. Ja kommer ihåg vilket problem det va för mig att lära mig lättsits. Och du bara ville bråka med mig att inte gå framåt eller du skulle gå in i volten. Men de är sånt som nu idag är minnen. Minns du mitt hjärta att jag alltid va hos dig? Det var du som gjorde mig så jäkla glad. Kommer du ihåg picknicken. Sara bara här litis så åt du kexchoklad & dra lite cola till det.Jag tyckte de va svin lustigt . En häst äta & dricka det?! Mitt hjärta , minns du när du va dålig & du bara låg på golvet & inte kunde resa dig upp? Och hur rädd ja va för att du skulle dö just då , framför mina ögon. Minns du då att ja satte mig vid dig la huvuet mot din mage. Ja vet hur rädd ja va och jag trodde du skulle dö ja viskade i ditt öra Jag älskar dig! De där tre orden som jag alltid har menat till dig. Minns du alla galna , mysiga ,fartfyllda & lugna turer i skogen? Du gjorde alltid ditt bästa. Du va stark , du kämpade hur dålig du än va. Du ska bara veta hur sjukt stolt ja är över dig. Jag vet hur ont du hade ja vet de älskling , du är den starkaste jag någonsin har träffat och kommer. Det gjorde ont att se dig ligga där & inte kunna göra ett skit. Jag hoppas du verkligen har det bättre nu , så du kan springa omkring där uppe. Äta massor med gräs utan att få ont i dina små hovar.
Mitt hjärta , jag är stolt över dig.
Jag älskar dig så sjukt mycket så ja kan inte beskriva med ord. Men när ja hittar de där perfekta orden. Då ska ja beskriva min kärlek till dig.
Jag saknar dig<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0