ja hatar hatar hatar de här just nu

2010-10-22 - 19:45:23

för att mitt humör ska bli lite bättre tänkte ja spela lite spel..
aahh just nu orkar ja inte ens hålla upp mitt huvud. jätte jobbigt & ja driver inte.
ja är livrädd att ja ska få ont på högra sidan i magen.

ja är jätte jätte rädd att allt detta ska påverka mitt hjärta.
eller snackade med mamma iaf.
hon sa att de kan komma till hjärtat & de kan bli rätt allvarligt om man inte tar dét lugnt och så.


mitt öra gör ont just nu , och sååklart halsen , nacken & ryggen.
men man kan ju alltid hoppas att alla andra har en bra fredag .. wiiie vad ja älskar denna dag -.-
viii hörs senare.
får se om smärtan blir bättre eller sämre.
ja hoppas på att allt ska lägga sig. :(
tänk va skönt att vakna upp i morgon utan någon smärta . JA SKULLE ÄLSKA DET !
men sån tur kommer ja inte ha :(

puuuuss sålänge


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0