kärlek<3

2010-11-03 - 23:23:57

Jag började blogga för det skulle va en kul grej skriva om mina dagar och sån.
Men nu bloggar ja mer för att skriva ut min saknad till älskade litis och hur svårt det verkligen är .
som upprepas i denna blogg nästan varje gång. de är mitt sätt att få ut allt.
det känns så otroligt skönt att skriva en långtext om saker som verkligen har vart viktigt.
Jag tror nog ingen någonsin kommer förstå hur sjukt mycket ja älskade henne.
Hur sjukt mycket ja saknar henne.


Älskade underbara rosita.
jag hoppas du har det bra i himlen, du ska veta att du är saknad här nere på jorden.det går inte en dag utan tankarna om dig kommer , tårarna rinner och de slutar aldrig. Mitt lilla lilla hjärta, jag var inte berädd på den här smärtan..så lilla gumman kan du komma ner hit och hjälpa mig? Jag behöver din hjälp , ja behöver dig här hos mig. Kära älskade du.. Jag vet inte vad ja ska ta mig till utan dig.. 23/10-09 kommer alltid va den värsta dag i mitt liv , det kvittar vad som händer de kommer alltid va den värsta.Jag saknar alla dem stunder där du fanns för mig, jag saknar de stunder ja verkligen älskade att leva. De va bara med dig ja ville leva med , inte utan dig. fanfanfanfan.. absolut ingenting utan dig mitt egna lilla hjärta.

första året .. jag älskar dig så sjukt mycket.

-------
Russin.
förlåt förlåt tiden räcker inte till och allt är inte som det ska.
men ja kommer imorgon ja älskar dig i alla lägen. du är min och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta
mitt guld<3


min älskling har åkt hem nu ..
känns tomt utan honom... Jag är även glad att jag hittat världens bästa & underbaraste pojkvän.
det finns ingen som är så bra som han. Min bara min.
Han får alltid mig att må bättre han få mig glad.. jag älskar dig filip<3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0