chaaow

2010-07-17 - 13:48:21

Vaknade idag av att åskade , shiit blev ju liv rädd när ja vaknade .
Ja är liv rädd för åskan ju .. ja tycker verkligen de är skit läskigt..
Men när de hade slutat åska så somnade ja om.
Men vaknade efter någon minut att mobilen ringde..
Fattade inte vem de va  så la på.
Sen ringde de igen då visade de sig att de va en av stockholmarna ja träffade på gotland på klassresan.
Lite små kul att han ringde :)
Yeah , han är påväg till jönköping nu så han undrade bara om vi kunde träffas :)

kan ju inte träffa dem , eftersom vi bor långt ifrån varandra vilket är synd
För kajsa & ja hade verkligen super kul med dem killarna på gotland, :)
Synd att vi lärde känna varandra typ sista natten , men den natten va iaf super kul.
Vi låg inne i vår stuga & snackade halva natten körde jag har aldrig..
Sen vid 4 somnade vi sen sov alla hos oss , haha typ 6 st i en dubbelsäng haha :)

Nu vill ja ut & springa men ida vill bara äta bullar :o!









|| mannen som kan prata om hundar ||

Själv så tycker jag det är underbart med blixtar och dunder :)

2010-07-17 - 15:15:02
URL: http://www.henrikolsson.eu
|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det är något riktigt häftigt med sådana krafter, och så länge det inte slår ner i mitt hus är jag glad :P

2010-07-17 - 15:30:24
URL: http://www.henrikolsson.eu
|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, man får ha respekt för åskan också. Behöver ju inte sitta på plåttaket med ett långt kopparrör :P

2010-07-17 - 15:45:19
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0