godnatt ;)

2010-07-13 - 00:52:01

Hej hopp gummisnopp:) höhö

hem kommen från ida..
vi har ätit kebabrulle :$:)
jaa de är vi som ska bli tjocka ja :D

Vaknade runt halv 12 av mamma som kom in med en glass varför vet ja inte :o?
Men ja letade överallt efter de igår & hon hittade de .. haha ;) kanske därför?
sen upp direkt typ 1 åt ja middag ..
Frukost finns inte för mig längre hah :d

Aja sen drog vi upp på stan postade brev köpte lite smått & gott ..
Verkligen vart skit varmt idag Hjälp..
Ridit har ja också hunnit med , as varmt men red på åkern i skugga så överdrivet varmt vare inte..
Funderar starkt på åh typ rida 8 imön morgon? Då har man liksom de gjort & då slipper man 30 grader varm ridtur synd om russin med;)
Så får la se hur ja gör .
Ja venne om ja orkar gå upp så tidigt:$

Fick även en jätte gullig navelpiercing av sara:)

Nu ska ja titta på mia & klara åh äta glassMOHAHAHHA:D










natalie

sv; Nej verkligen inte! :O

Med mig är det jätte bra, puss ;*

2010-07-13 - 00:57:00
URL: http://natalienelli.bloggplatsen.se
Nadine

sv; Nej verkligen inte! :O

Med mig är det jätte bra, puss ;*

DET SKULLE VARA IFRÅN MIG ^^

2010-07-13 - 00:57:41
URL: http://bulloman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0