ja älskar dig :(

2010-07-23 - 00:28:08

du fanns men inte längre , jag älskar dig.
ja vet inte vad ja ska göra , ja hoppas varje dag att du ska va framför mig..
ja vill inte inse de men vad har ja för val?:(
Ja vill igentligen inte kämpa utan dig men vad har ja för val?
ja har inte längre några val bara krav ja måste nå upp till.
Ja vet att ja kommer klara dehär , ja vill bara göra dig lycklig.
Ibörjan av allt såg ja dig alltid stå framför mig ja trodde många gånger på att du stog framför mig.
Men du bara försvan efter någon sekund då kom tårarna om & om igen.
De fanns inget stopp , de bara kom fler & fler ..

imorgon kommer jag till graven & kollar till så allt är fint.
Du är bäst de vet du gumman , bara för du inte längre finns på jorden så älskar ja dig.
Jag kommer aldrig glömma dig , du va speciell för mig.
du kommer alltid att va min bästa vän.
vi delade 3 ½underbara år klart ja aldrig glömmer dig.
Hoppas du har det bra i himlen ,

Erica

:(<3

Finns alltid för dig Ida!<3

2010-07-23 - 11:23:15
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0