hemma nu

2010-07-31 - 18:44:16

hemma efter en super bra vecka i laholm vill  redan tillbaka
Skulle lätt kunna flytta dit . Såäre.
Men veckan har vart bra mycket bad & sol de gillas;p
nu ska ja bara ta det lungt , lite trött faktiskt.
min dator har pajat:( men men ,
imorgon blir det en tur på russin skulle jag tro , saknar henne något enormt <3
min lilla älskling <3


ja har även shoppat lite på semestern..

täcke, grimma , bett till russin:)
sen kläder , bäddset , örngott ,hörlurar , lampa , tavla , ja lite saker .
orkar itne skriva allt med ja har shoppat lite =)
 
jag trodde ja inte längre drog mig till idiot killar , men vad fel man kan ha..
fyyyf*n. att jag alltid ska dra mig till skitkillar.
när ja gör val gör jag jämt fel..f*n.
Men alla har vi inte tur , jag är nog en av dem..
fuck you
allt ja har sagt till dig , har jag inte menat.
ja har vart arg för de du gjort , men just nu ångrar jag inte de ord ja sagt.
du lyckas med att såra iaf , de är sjukt ..
draåthelvete



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0