7 dagar kvar , sen lever jag.

2010-07-17 - 16:30:28

Du måste ja skynda mig in i duschen , ja måste va klar till halv 7,o
Måste ju duscha löshåret det är äckligt nu så måste verkligen de såå aa.
Sen är de ju jobb med de efter måste ju platta de & mitt hår .
Nu blir de lite jobbigt känner ja ;p

Men ida & Ja ska sitta en natt & nörda , haha fixa bloggarna & lite sånt som är viktigt.
Ja satt flera timmar & försökte göra en header men ja blev bara sur hela tiden & började om , ja ska fixa en ikv iaf
Förhoppningsvis är mitt humör lite bättre än igår/natt..
Lite små sur & varmt va de.
Ja hade ngt i halsen som satt fast , så gick fram & tillbaka i hela huset.  trodde de skulle hjälpa med att dricka men  nae då -.-

Om en vecka åker ja iväg känns faktiskt riktigt skönt.
Komma bort lite , långt bort från tranås & allt sånt ;p
Sola bada & bara njuta av sommarlovet .. Ibland kan inget bli bättre.

Bilden är från när kajsa hedda & jag praoade i ett travstall.i ödeshög
Super bra vecka med underbara hästar ,
Blev dock förälskad i den här travaren . Skit stor häst men den va helt klart
bäst. Ser jätte liten ut men hästen va stor såå haha :)
Under den veckan hände de massor med skoj :) En sko genomtaket är inte alltid man ser.
Åh de va min sko också haha , vilken vecka:)


hea

söt blogg :D följa varann via bloglovin? :)

2010-07-17 - 19:10:42
URL: http://heeaaa.blogg.se/
Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-17 - 22:26:27
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0