just idag är jag stark!

2010-01-22 - 23:51:12

Ordspråket säger det mesta om mitt liv just nu
Lev som om du skulle dö i  morgon.
Precis det gör jag!
Jag tar vara på precis varje minut i mitt liv & allt är så j*vla bra just nu.
Ursäkta mig men jag är gladare än gladast & jag vill bara leva vidare.
Innan trodde ja att jag aldrig skulle få må bra igen men jag hade otroligt mkt fel.
För ett tagsen sög allt & vafan fanns meningen med livet tänkte jag ,
att må som en strumpa va är det för något liv.
Jag vet att det finns tider då allt är å helvete rent ut sakt men just därför tänker ja ta vara på varje minut & sekund ja har nu eftersom jag mår såå himla bra , hela veckan har vart något speciellt med jag har vart så extremt glad & det finns inga anledningar. Jag älskar mitt liv just nu!
Just idag mår jag bra just idag är jag stark!

Kom hem från boxholm för inte så jätte längesen
va där med några söta saker ;)
Typ pulka åkning & mycket mer kan ju säga att jag inte är så förtjust i några boxholmare just nu.
Dom va elaaaka :(

HAHHAHAH aldrig mer pulka åkning i boxholm säger ja bara!
Fast nu har ja fått upp värmen men jag lär ju bli sjuk igen!
:(

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0