Gott nytt år ;pp

2010-01-01 - 13:24:20

chaa chaa ..

Igår va det nyår rätt nice ;) !
Först va ja med familjen & massor te, sen drog ja in till te folket;p
Kajsa , Alice , Parre , Ida ,Hanna , Stina , Hedda ;p!
Mysigt värre ;) 

Idag blir det att ta det lungt å så ;) !
yeeeaah ;)



Idag fyllar min älskling år<3
23 år om ja inte har fel?
Tyvär kan  du & jag inte  fira den tsm eftersom du är långt i från mig :(
Men du vet att jag älskar dig sjukt mycket , och du betyder så otroligt mycket för mig.
Du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.
Bilder & video klipp är allt jag har kvar & minnen då.
Jag vill att du ska komma ner till jorden , jag har försöker dag för dag.
Men ingen dag blir lika bra som innan :/

Om du älskar någon så mycket
och så förlorar den
vill du inte längre leva.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0