Chacha :)?

2010-01-29 - 20:19:40

Skolan rätt segt & så men det funkade , Snart ska ja dra ut med ida typ (: !
hihiih , Även tagit mig tid  & tänka , kan behövas.Fast ja mår bättre än i går faktiskt , :)
Men jag är bara otroligt trött på lite saker just nu ;s Fast ja bryr mig inte så mycket om det , jag ska göra ett stort val snart faktiskt! Ta tillbaka eller dissa?       ja orkar inte med allt som händer så det krävs ngt stort för att allt ska förändras , ska bli otroligt skönt att börja skola i lkpg om ja kommer in ;)
Norrköping eller linköping blire iaf.


Lite saker inför denna månaden & nästa kolla kolla kolla :)
Sååå nice asso :)



1.köpa löshår (äkta 60cm)
2.Pierca naveln.
3Horse show(göteborg)
4.Shoppa.
5.Ta två hål till i öronen .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0