frågor.

2010-02-06 - 23:49:12

Har du många bra vänner? ja absolut jag har en hel del bra vänner som alltid ställer upp & finns för mig , mina vänner betyder oehört mycket för mig då ja har haft en väldigt jobbig tid  då har ja verkligen insett att vänner är en viktig del & jag är väldigt lycklig att de verkligen förstår vad ja menar.
Skulle du kunna kalla dina vänner äkta? Självklart , även att man bråkar med en kompis så är den ju fortfarande äkta !
Har du bra självförtroende? Nej inte än , men ja håller på att bygga upp det , är på goda vägar.
Har du fått ditt hjärta krossat någon gång? ja det har jag fått & jag kan säga att ja va väldigt nere ett bra tag , försen jag insåg att den personen inte va värd mina tårar & då började ja gåvidare.
Vad önskar du dig mest av allt? Just nu önskar jag bara att litis kommer tillbaka.
Din sköthäst gick ju bort , har du kommit över allt? Nej absolut inte och ja kommer aldrig komma över detta , hon va mitt allt så lätt kommer jag inte över saker.
Gråter du än över rosita? Ja det gör jag faktiskt , ibland på kvällarna sittar ja bara & kollar in i väggen & tänker varför just hon? Och då rinner tårarna ner , jag gillar absolut inte döden & jag har väldigt svårt när någon dör. Jag tänker ofta på henne ler & gråter samtidigt .
Varför le & gråta ?  För vi har så otroligt många minnen & jag är glad för jag tog vara på den tiden. Men att jag aldrig mer får se henne det får mig å gråta.
Hur går det med kärleken för dig? Det går varken bra eller dåligt. Jag gillar som det är just nu. Jag vill inte ha ett förhållande , jag är lycklig just nu :) !
Går pojkvännen eller kompisarna först? För mig går ingen före , många säger att vännerna går före men jag tycker inte att det är så. Jag tycker att alla är lika viktiga. Så ingen går före eller efter.
Vad gillar du för sorts killar? Jag gillar killar med attityd som inte är allt för blyga.
Du är en sån tjej som gillar att driva med folk varför? Jo det tycker jag om ,men jag tycker inte om när folk driver med mig , men jag har slutat upp med att driva med folk , kommit fram till att det är inget snällt.
Har du sagt jag älskar dig & inte menat det? Ja de har jag gjort.
Vart vill du bo ? Nyazeeland
Kommer du bo i tranås när du blir stor? Nej det tänker jag faktiskt inte göra :)!
Va ska du göra mer ikväll då?  Jag ska inte göra så mycket , sitta vid datorn lyssna på musik och ringa mr hemlig ** :) !
Oj ? något pågång med mr hemlig?  nej just friends:)

bye all fans:)!

 

M

snygg blogg :-) allt bra?

2010-02-07 - 10:11:13
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/
M

SV: joda det är finfint :)

2010-02-07 - 10:51:14
URL: http://micaelalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0