saker som inte händer .

2010-02-06 - 23:05:09



Det finns saker som absolut inte kommer hända mig eller ja tänker göra rättare sagt.

1. Jagar inte vänner som springer ifrån.
Med det menar jag inte vänner som springer iväg på gatan eller så.
Men dissar & sånt där alltså typ ljuger rakt upp i ansiktet... Om ngn börjar bråka med mig springer ja ju inte å bara amen förlåt du har helt rätt , jag ger mig inte så lätt hhahah! 

2.Min attityd , det finns nog rätt många som stör sig på min attityd? hahaha
För jag alltid ska dryga & hålla på , ja är tuff då känner ja .
 ne men det är helt enkelt jag. Saken är den ja kommer aldrig att ändra på den .
Så de spelar ingen roll om det är 1 eller 200 som klagar på den ja ändrar mig inte för någon.
Jag är jag & ingen annan.

3.Om ngn säger att jag ska dissa en annan för ngn anledning så skulle ja aldrig göra det.
Ja går inte efter vad andra tycker ,  Det kvittar om det är min bästa vän jag dissar ingen .
Jag kan ta egna beslut om hur människan är ingen säger vad ja ska göra och då menar jag ingen .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0