Internet har typ damp , :s

2010-02-09 - 22:08:22

Skolaidag inte speciellt nice , men aja.
Måste man så måste man.
hatar även sanningen.

orkar inte hålla påå å bråka med datorn.
Internet är helt cp.
aja nu ska ja ta mig en dusch sen gå & slagga.
Idag och ja har haft extremt kul idag..

gå in på www.idaalundbeerg.blogg.se
så får ni se några gulliga klipp på mig när ja sjunger & dansar.
åhh va söt ja är aasso ehm nat.:)

hahaha!
Imorgon ska ja leka med sara , vi ska ha kul som vanligt.
Nu ska ja sluta sitta & blogga om oviktiga saker , finns inte så mycket att säga.
Ida och ja snackade även med ngr norskar eller hur man säger även några från usa , italien , tyskland , danmark , spanien , frankrike & allt möjligt , fick även deras msn å mysiga killar hih!:D
Fast norskorna va fan lätt skönast , typ dialekten in love asso shiit :) !
Satt och camade & höll på as länge fan va goa de va asso:)
sitter  å snackar med en av dom nu , hiihi nu ska ja slagga puss alla fans ! :D
Angelica

Nu har jag en nystartad tävling i min blogg, om du är intresserad :D

2010-02-12 - 20:21:58
URL: http://angeliiicaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0