bitch ida :) !

2010-02-06 - 22:01:30

Det blev inte som planerat.
Men allt blev super bra för det!
Skulle ju igentligen vart med mathilda & matilda .
Men nej så blev det inte , för de ville åka till bx & käka pizza och va där .
Men ja kände att ja ville va hemma & bara ta det lungt .
Så stannade hemma , ätit pizza , kollat på melodifestivalen & bara haft trevligt med mammsi (a) :)
De som gick vidare va helt klart rätt iaf till globen.
kärlek till ola♥ hihiihih :$
Imorgon ska ja rida en sväng på underbara russin som ja älskar otroligt mycket :)'
Ja ska även öka mitt självförtroende , jag ska allt bli en liten bitch ;p!

Från & med nu ska ja bli mer självsäker &  va en bitch! :)
Ja vet ja är tuff  , cool & frän :) !


naaw(a)   

Nu ska ja gå & va med min underbara pojkvän som väntar på mig puss!
Spöket laban<3 hihiih busig ja är (a)
·–·

Erica

sjukt söta bilder!:)

2010-02-07 - 00:42:36
URL: http://eswensson.blogg.se/
nathalie

sööt du va:) o fin blogg..

2010-02-07 - 09:38:25
URL: http://nnattiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0