inget kommer bli som innan , jag saknar dig:(

2010-12-07 - 18:52:54

Dagen började hur bra som helst.träffade mina underbara fina vänner. Hela skoldagen har vart som en dröm..
Bakat & verkligen levt i en dröm hela dagen har vart perfekt , önskar att de kan va såföralltid.
Men nu är drömmen slut & verkligheten är tillbaka..ja vet mycket väl vad fan det är som händer runt omkring mig & allt detta gör mig så fly förbannad. men ändå gör det mig också ledsen , hur folk kan & orkar hålla på såhär.
Det är sjukt hur människor är.. Att dom inte får jävla skuldkänslor eller något skit. Vart fan är världen påväg?
När man alltid funnits för den personen.. Är det är tacken? Jag blir så jävla besviken..Du borde faktisk fatta vid det här lagret. Du borde de. Nu njuter verkligen när andra har det dåligt. Du får mig fan å må dåligt. Du sågar ner hela hela hela tiden.Jag är trött på dig , jag är trött på mig själv för ja spelar en roll för dig. Ja är besviken på hur du kan göra såhär mot mig. Du förstår verkligen ingenting.


Allt detta får mig bara att bli så jävla ledsen. Vart är hon? Hon min ängel? som jag kan prata med allt om utan att få en massa frågor. En som inte säger något till någon annan.En som ja litar på. Joo hon finns inte längre.Min älskad ängel är förlångt bort. Alldeles förlångt bort för att snacka. Förlångt bort från allt. Du fick mig alltid att må bra , du fick mig att känna den där speciella känslan Lycka & du fick mig att skratta. Du gjorde mitt liv så sjukt bra. Jag står ensam kvar utan min ängel. Jag saknar dig , kom tillbaka älskade litis. Du betyder så otroligt mycket för mig. Jag älskar dig<3



Lycka<3









ida

aw, snuttipluttiknuttitutti<3

2010-12-07 - 20:32:41
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/
joanna

så härliga bilder :)

2010-12-11 - 21:44:01
URL: http://jofsweden.blogg.se/
linn!

älskar bilderna, du är så sööt!

miss u :)

2010-12-14 - 19:06:36
URL: http://linnjjohansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0