Kör flera stycken , har mycket att göra i veckan.

2010-12-06 - 21:19:09

Inte orkat blogga.Min kära pojkvän kom till mig igår har inte träffat på länge.. (en vecka) mycket:k
Såå ville va med honom den tiden. saknar min älskling redan. Men nu när jag påbörjat denna 30 dagars sak är de la lika bra å fixa klart. Dock kommer ja inte svara på vad åt jag idag. Helt ointressant & jag äter inte speciellt mycket såå ??
1 rad blir det typ.. hahah!

Dag 2 – Min första kärlek.

Min första kärlek va nog musse pigg eller jerry i tom & jerry. Minns inte riktigt.
de va min första kärlek haha. Shiit , jag trodde verkligen att de fanns på riktigt & allt haha.
vet faktiskt inte vad ja ska skriva mer?
Om inte en seriefigur eller vafan man nu ska säga. så Va nog andreas (en i min gamla klass)
min första kärlek skulle ja tro. Vi blev tillsammans någongång i 2-3? åh va tillsammans till 5an till & från kan man säga.
Oviktigt nu? haha :) skit samma . men de va min första kärlek som fanns irl. :d



♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

vad ska ja säga? ja har en mamma som heter helene & en pappa som heter kjell.
ingen aning om exakt ålder men 40 år någonting .. hahah jävlar va koll ja har :p !
Aja va ska ja säga mer? Dom gifte sig 2007 midsommar, de va väldigt fint faktiskt.
vid vattnet va det & allt. Endast nära & kära va där (typ)
Ja man kan la säga att dom vart tillsammans rätt länge ;p sen dom va 18 tror ja ;p
ett tag hehe , äkta kärlek? ahh ja tror nog det :D !
nu vet ja inte vad ja ska säga mer :o





♥ Dag 4 – Det här åt jag idag.  ointressant , varför ska ja ens skriva vad ja ätit. inte okaty.




♥ Dag 5 – Vad är kärlek
Kärlek är så mycket. Kärlek är inte bara något bra.
Kärlek är också svek , sorg & smärta. Jag vet inte hur ja ska säga det så det inte blir fel?
Kärlek är något fint , underbart & fantastiskt men kanske inte alltid.. Familj , vänner , djur ,pojkvän så oerhört mycket finns det.






♥ Dag 6 – Min dag
Min dag har vart helt fantastisk kan man säga. Vaknade upp brevid älskling.
Åkte till skolan (med älskling , eller till linköping)
Träffade världens finaste vänner , skrattade , hade kul sånt man ska göra.
En helt fantastisk dag , orkar inte skriva allt.. Men nu sitter jag iaf här har lite smått ont i magen. Men det går förhoppningsvis över. 



♥ Dag 7 – Min bästa vän.
jag har många väldigt bra vänner. Men ja kan skriva om en vän som ja verkligen delat mycket med.
Sara.
Vi lärde känna varandra i 6:an. Det är inte som förut nu det är väldigt synd för den här tjejen gör en alltid glad.
Men vi spendrar iaf väldigt mycket tid på sommarlovet. Under 4 år som vi gick i samma klass delade vi mycket tårar ,skratt & så mkt mkt mer. Den tiden med henne när vi va som tajtast kommer jag aldrig glömma. Ja va otroligt lycklig när hon alltid fanns där där för mig. Och ja tror nog hon gör det än. Hon är en väldigt fin & snäll tjej. En sån som många borde ha. Men ja är väldigt glad att ja fick lära känna henne. & ja hoppas att de kan bli som förut igen. För ja saknar våra tider något enormt mycket.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0