det finns ingen tid för tårar , ja planerar min hämnd. de finns ingen som kan hindra mig !

2010-08-05 - 15:31:01


tjatja , under denna tid ja inte gjort ngt inlägg har ja klippt gräset de nu ;o
haha  , ätit lite (a)!
så ligger de till.

ja är faktiskt lite små trött , kommer nog somna tidigt idag ..
ja måste vända på dygnet snart , om 11 dagar börjar skolan.
båda kul & tråkigt.
ja börjar ju ny skola ny stad osv.. men de kommer bli jobbigt å gå upp tidigt sitta på en buss varje dag i 3 år , inte så kul , men ja lär ju iaf ha en framtid hah :)

Får la se om den linjen är rolig , men jag tror nog den ska passa mig.
annars kommer ja byta till en i norrköping .. om de går :) !
ja sökte ju de som andra val sådeså:) !
Vi får se hur de går hehe =)

ikväll kommer bror & mupp malin äter mat & lite såntdär:)

sara & ja :) !
när tyskarna va här 09? om de inte är helt fel.
jag saknar tiden . De va den tiden sara & ja va otroligt nära vänner.
vi är fortfarande nära vänner , kanske inte lika mycket .
men ja saknar tiden de måste ja säga.
men tiden förändras , alla förändras så är det!
ja är inte samma person som ja va i 6:an och tack & lov för det.
 

jag tycker faktiskt det ska bli skönt att byta nu efter 4 år.
asso inget illa menat , ja tyckte om 9s mycket .
men blev så mycket bråk i slutet , åh vem vill ha det? inte jag ..
Lite små tråkigt att de skulle sluta så , men även lite skönt att få slippa endel människor som ja tycker mindre om . hehe:) man kan inte älska alla åh de gör jag inte. jag lärde även mig mycket de 4 år.
åh nu vet ja vem jag kan lita på , vilka som är äkta & vilka som är falska.
dem man inte litar på kan man ju inte säga så mycket privat till ..
ådär sätter ja stopp :) ! hahah




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0