Nattiii nattiii :)

2010-04-23 - 23:47:49

hallo sötnosar..
Min kväll har spenderats med Hanna , rebecka , emma kajsa & madde.
Mycket skratt kan man lungt säga.
Dom gjorde lite mat jag åt den ahhah x)
taaaaaaaco , även åt vi glass & chiiips muuuuuuuuuummmmmmmmms:)
Hehe sen spelade vi lite & sen snackade vi massa roliga minnen ,
ett tag trodde ja skulle dö av skratt helt seriöst x)

Usch ja :)
Men min kväll har vart bääst kan man lungt säga.
Måste göras om ngn gång snart :)

Älskar er ni är guld<3

Snart är det valborg , den dagen ska spendera med maaaaaassor av sötnosar..D
förhoppningsvis blir den bra vilket ja tror & hoppas :)

Nee nu ska ja dra för imorgon ska ja va med mathilda å ngr fler:)
åå söndag har ja lovat & ta hela stallet & rida två hästar såå nu måste ja sova tidigt , inte för ja tror ja kmr somna men ändå.

btw , min moppe får ja på måndagkväll kan va bra å veta hahahha xD
HAHAHA

Godnatt alla :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0