film mys :)

2010-04-22 - 18:30:25

Haaallo alla ((: !

har inte mycket å säga längre?
men min moppe funkar nu efter inlämningen SKÖNT!!!
Ja menar på sommarlovet när mamma & pappa jobbar orka gååå överallt hahah xD
ja vet ja är en liten tjööckis :$ xD
Yes .

Även min systers moppe är lagad !
Jaman kan ju undra va vi gör med våra mopeder hahahaha :)
Fast ja lär ju knappt våga köra min moppe eftersom ja ramlade & har blivit väldigt osäker.
Men  vi får se just nu vill ja bara ha hem moppen& åka lite ;p

Nu ska ja sätta på filmen boy's dont cry , det ska va ngn sann & sorlig film ;oo!

Hejsålänge.

Förlåt för ja inte bloggar så mkt längre ska bättra mig med datorn är inte min grej längre.
Jag mår bättre utan att sitta vid datorn .. men ja ska ju kolla på film så, har de flesta filmer på datorn.


Jag saknar dig ;/
Jag finns här vid din sida dag som natt!
jag hoppas du förstår det !
ida

älskar dig <3

2010-04-22 - 20:33:53
URL: http://idaalundbeerg.blogg.se/
Erica

söta:))

2010-05-03 - 17:36:49
URL: http://ericaswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0