old ida (:

2009-12-06 - 19:13:05

förändras med tiden. Och jag är glad för det .. Mitt liv har gått upp &  ner men jag är glad att jag mår som jag mår idag ändå även att det är rätt mycket som jag skulle vilja ändra på. år 2006 var nog det värsta i hela mitt liv, började sminka som emo  hatade livet  ville inget annat än dö.. ;ss Idag skäms jag något så otroligt mycket över hur jag va då  ...2007 popare usch fyfan ;ssMen då började jag ändå få kontroll över livet. 2008 äntligen ''normal''.. När man väl börjar lyssna på ''emo'' musik kommer man aldrig i från det inte jág iaf. Och nu är snart 2009 slut jag tycker detta år har vart bra , kunde vart bättre men det har funkat..Jag har nog förhöga förväntingar på allting . Men det är klart det finns ju fortfarande stunder man inte riktigt orkar med..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0