Myskväll:)

2009-12-29 - 00:04:57

Filmkvällen hos kajsa blev lyckad.
Sara , jag , Kajsa & parre bakade pizza smakade lite jäst men det gick iaf att äta(a)!
Sen satte vi oss och kollade på en skräck film:p
Insanitarium;
 

Om man inte gillar blod , och allt sånt är det ingen film ja föreslår!
Filmen va bra, men rätt äcklig om man säger så , dom äter varandra & är helt cp;o
Man tänker om dom om kvällarna !^^

Så även sen
Jack and Jill vs the world:

Är inte så mycket för komedier så ,o
Men när man är ensam kan det va mysigt, men när man är flera så äre skräck som gäller.
Eftersom dom ja va med inte gillar skräck fick det bli en komedi.
Kärleks film å så :p rätt bra måste ja säga :)

Även Inside hyrde vi :)

Inte sett den men ska se den imorgon tsm med ida kanske (a)
En rysare är det iaf , stå att den inte kommer göra rysarfantasterna besvikna , står så på många får la se :)
på framsidan står det Den mest extrema psykologiska rysaren på många år ;oo !

Aja nu äre nog med film snack!
Efter alla drog hem spelade vi lite gh :)
Ja ve seriöst sämst ^^!
Kajsa & jag kunde verkligen inte sova helt sjukt ;o
Först ringde vi ngn , sen belv han sur å sa ta bort mitt nummer om du vill suga kuk , vilket kajsa inte hade sakt , så har ingen aning varför han sa det :ss!
Sen började vi snacka om att ngn va vid oss , och vi kunde inte göra ngt för då skulle ha mörda oss.
Sen började vi snacka om döden & ja berättade massor om det som vart rätt jobbigt, me det är skönt att bara prata ut hos ngn man lita på till 100%.
Sen började vi snacka om fiskar och lagar och allt sånt .
När vi vaknade åt vi frukost tog oss en ridtur & sedan fixade lite i stallet.
Sen drog vi in till stan gick i affärer och käkade pizza :D!
Lite senare träffade ja ida va med henne och dampade loss vad annars ? :)
haha

Nu orkar ja inte skriva mer om min ointressanta dag puss!

Nu måste ja bara säga , att mina vänner är helt klart bäst!
Visst det finns några som inte lyssnar å är rätt ego , men dom flesta bryr sig , och ställer upp.
Utan vänner va skulle de ha varit?
Det går inte att leva utan dom.
Inte utan mina fina vänner.
Tack för ni ALLTID finns där , det betyder guld för mig!

Jag älskar er.!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0