ängel i himlen, saknad på jorden.

2009-12-10 - 18:01:09

Jahopp.
Veckan är slut yeees..
norrköping i tisdags , rätt nice om jag får säga det själv.
dock inte hunnit bloggat så mycket eftersom skolan tar en hel del & vart borta rätt mycket så inte riktigt hunnit med datorn om man säger såå..
Mycket svenska saker denna veckan ;o
men a det gick iaf.
ett prov nästa vecka rätt skönt.

snart äre lov & ja måste börja planera lite mer..
rida rida rida så russin blir lite mindre om magen xD
Imorgon blire  galoppträning.
Sen måste ja även göra massor övningar med ''lilla'' russin eftersom hon e rätt seg i vissa saker.
men ja älskar henne lika mycket för det :)
även hon är lite för tjock x)

Puss!

Inte längre en ängel på jorden Utan en ängel i himlen..:(

Tiden går fort nu äre snart  2 månadersen min älskling lämnade denna jord.
Och jag har fortfarande inte riktigt fattat det.
ja ser henne fortfarande i mina ögon.
Den sista tiden har verkligen inte vart som förut. men det förstår man ju.
den man älskade är borta. Känslig för minsta lilla klarar inte av ett piss..
helt helt helt förstörd..


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0