Inget liv utan honom

2014-09-12 - 21:48:22

Som 1000 knivhugg i magen , hela världen stannade upp och allt blev bara sååå jävla ovärt! Vad skulle jag göra utan min bästa vän, han som betyder mer än något annat för mig , som jag spenderar varje dag med, han som jag gråter , skrattar och ler med ! Han är så jävla underbar! Han är helt klart min solstråle , han som lyser upp hela min värld! Jag kan inte se en dag utan honom! När dom sa "du får vara berädd att lämna honom här" Det var som 1000 knivhugg i magen , vadå lämna honom? Vad händer med honom? Vem ser till honom? Vem nattar min bebis?vem håller om honom på natten?  Allt bara surrade i huvet , de va som hela livet tog slut på 1 sekund ! 
Jag vet att dom är otroligt duktig med djur , men han är min bebis , min bästa vän och mitt allt ! Jag är så otroligt rädd att jag ska förlora  honom , jag vet, jag vet att jag aldrig kommer klara de och jag vill inte va med om att han mår dåligt!  Att åka från veterinären med min bebis va magisk , jag skulle inte klara av att lämna honom ! Utredningen fortsätter men nu vet jag att de inte är något allvarligt i tarmen som tex tumör och de är en jävla lättnad!!

Jag tänker vandra genom livet med mina andra halva och om han slutar så är han inte ensam! Där han är kommer jag vara !! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0