jag älskar dig även när du hatar mig.

2014-01-11 - 16:05:15

För när solen inte skiner mer och regnet bara faller ner då vill jag vara brevid dig, du är det finaste som finns du är det vackraste jag vet och när evigheten tagit slut och ingenting är som förut då vill jag hålla din hand ,för jag älskar dig även när du hatar mig.

Jag har så mycket att berätta, så mycket att ge, innan mitt liv tar slut så ska världen få se, Att jag gått igenom mycket, och så ofta fallit ner, men ändå rest mig upp till toppen och då gett mycket mer och sen jag träffat dig, har mitt liv blivit bra, du är så underbar , ja bättre än choklad. Så varje leende jag ger, är för ditt leende jag ser
och skulle jag bli ledsen är du ändå där brevid mig, som en ängel ifrån ovan ska jag leda dig genom livets mörka gränder, de som svartast är, du har gjort mig så kär!


 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0