Nytt Objektiv

2013-09-13 - 22:58:05

Idag testade jag pappas jättefina nya objektiv, vilket också blev sjukt fina bilder. Dock va de lite synd att vi tog de så sent eftersom ljuset blev sämre och bilderna inte rättvisa. Men ska testa i dagsljus!  Vägde ju typ as mycket men gud så bra de va! Här kommer lite bilder på russin och lina. Som ni vet skadade jag foten och har ont när jag vrider foten vilket blir så i traven så att lina fick trava och galoppera russin idag.Vilket i sin tur gick jätte bra.. Iår har jag inte tagit så mycket bilder som jag gjort förut , hade alltid med mig kameran. Men tappade intresset men nu funnit det igen , så jag ska bättre mig.
här har ni iaf några bilder från dagen! :) 

 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0