Melvin

2013-09-27 - 17:00:02

Hej igen , till en början kan jag ju säga att i Onsdags var vi och hämtade lilla Melvin! En pigg och fin liten pojk. 
Han verkar trivas rätt så bra änsålänge , han har gjort en heldel glädjeskutt på mattorna. En nyfiken lite pojk! 

Osen har jag även beställt löshår m.m, så på Onsdag ska jag till frisören och färga håret till blont och även klippa mig. Så nästa vecka ska löshåret i med. Spännande!! Har aldrig haft sådant löshår innan , så vi får se hur det går med det. Egentligen har jag inte så speciellt mycket och säga , heller har men inget man kanske skriver här ? right? 
 
Jag har även ridit min lilla russin idag , vilket gick jätte bra förutom en nästan avslängning där i galoppen but i love i. 

Tobias och jag har varit tillsammans i 8 fina månder idag , guu va tiden går.. Men det har vart riktigt underbara månader , skulle inte kunnat spendera dessa månader på något bättre sätt än med honom, big love
 
här har ni lite bilder på melvin :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0