Det känns skönt , det känns rätt

2013-10-06 - 14:53:44

På något sätt får jag att att verka så komiskt , mitt tänkande göra allt  så mycket bättre. Det är rätt lustigt att en person man hade daglien kontakt med försvann för ett par månadersen.Det är lustig faktiskt. Att personen idag inte ens existerar i mitt liv , inte någonstanns ! Jag har inget att be om ursäkt för , för det är inte jag som har gjort fel . Inte denna gång. Egentligen är det ingenting som stör mig längre , det gjorde det. But life goes on. Så sant som skrivit. Yeah! Hon var den jag kallade bästa vän , men nu kallade jag henne för hennes namn. För jag tror inte ens jag känner henne längre. Datorn är rensad , det finns inte en enda bild kvar av oss , det känns bra , det känns rätt , hoppas hon inte ångrar sig efter allt. Jag köper inga ursäkter längre , allt hon kommer få är ett ok! Det finns inga ord som talar för det. Det är över och jag bryr mig inte längre , ingenting betyder någonting längre. De va då , det finns inte nu. Det är skönt , det känns rätt och vi som bästa vänner existerar inte längre , det känns skönt och det känns rätt.. 
 
DIg tänker jag  älska tills mitt hjärta slutar slå♥
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0