tattoo

2013-11-28 - 14:57:48

Tänkte visa er 4 tatueringar som jag nu planerat att göra!!

1. En text på revbenen på vänster sida , då det ska stå : Everything will be okay in the end.If it's not okay it's not the end.

 

2. En sleev men jesus på , inte den på bilden! Utan enbit av sleeven har jag i mobilen sen ska ja sätta ihop med andra saker. så ja fixar den själv. Då det blir mer jag och har ännu mer betydelsefull för mig.

3. En text på axeln på vänster sida som ska stå : Do not give up, the beginning is always the hardest eller Always do what you are afraid to do.    

4.En fjäder (syskontatuering) på höder sida! 

Nästa tatuering ska göras i december , den på axeln !! Vet ej om den ska börja vid halsen , inte riktigt bestämt mig ännu :) 

Det finns nog inget finare än tatueringar , det absolut bästa man kan göra om ni frågar mig. 
Det är såå sjukt snyggt och helt klart värt att göra!! Jag ångrar inga av mina 5 jag har gjort. Varje gång jag gör en längtar jag till nästa jag ska göra. Känslan är oslagsbar, även att det kan göra ont är det sååå värt. 




(bilder tagna från google)


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0