allt o lite till

2013-05-30 - 23:07:25

tjooo.
har inte hunnit eller haft ork att blogga.samma dag som blodproven togs blev jag jätte dålig , inte pågrund av de utan fick så otroligt ont i magen så jag trodde jag skulle avlida. den värsta smärtan jag vart med om. ipren hjälpte mig inte ett skit. så trött på denna magont.. imorgon kanske jag får svar om det en sjukdom jag har.. jag vill bara veta vad felet är så jag vet vad ja ska göra och avstå ifrån. men risken för en mag/tarm sjukdom är ju ganska stor har jag fått höra. men iaf idag har jag njutit av dagen. klippt och Slingat håret , sprungit med min syster samt vart ute med hästen då syrran har fått rida och även har vi fixat naglar och även studentfrisyr o juste storstädat råttornas bur med. nu inväntar jag min älskade pojkvän som sovit i Ystad i lastbil denna natt. . han slutar vid 23:30 så snart får jag träffa min älskade. nattiiiinattii





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

RSS 2.0